UPDATE: Următoarea ediție a Internship Cluj are loc în toamnă 2018!

Urmărește-ne pe Facebook pentru ultimele noutăți: Fundația Danis sau Internship Cluj.

 

Aplică AICI la ediția de primăvară a Internship Cluj 2018, până în 6 martie, cel târziu!

Aplicațiile pentru program se fac EXCLUSIV prin intermediul acestui website, folosind formularul de înscriere de la „ÎNSCRIE-TE”. Orice aplicație trimisă direct către firme sau organizații NU va fi luată în considerare, pentru că ai picat primul test – de citit cu atenție cerințele programului ;).

Stagiile de internship au loc în perioada 26 martie-15 iunie 2018.

FirmaDomeniul de internshipActivități în care vei fi implicat/ăCerințe
Asistență - management de proiectInternul / interna va fi implicat/ă în următoarele activități:
• Întocmirea unui document de proceduri pentru donațiile prin SMS (în urma unui proces de shadowing al directorului de program);
• Suport pentru procesul de înscriere a participanților la Conferința de Fund Raising 2018;
• Suport în organizarea Conferinței de Fund Raising 2018, din 8-11 mai, București;
• Sprijin în activitățile zilnice din programul DONATIE.RO.
• Cunoștințe de operare pe calculator, în special în Microsoft Word și Excel;
• Capacitate de culegere și de organizare a informației
• Atitudine pozitivă.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Asociația pentru Relații Comunitare aici.
Proiectare în arhitectură
(posibilitate reală de angajare)
Pentru o cât mai bună înțelegere a provocării de a fi arhitect în anul 2018, în timpul stagiului, în funcție de nivelul de cunoștințe al internului / internei, acesta/aceasta va fi implicat/ă în următoarele activități:
• proiecte de arhitectură pe platforma ArchiCAD 20/21;
• mobilarea spațiilor proiectate;
• modelare 3D;
• vizite la șantierele în derulare ale proiectelor noastre;
• aplicații practice;
• participare la sedințele operative ale proiectelor;
• interacțiune cu alte specialități de proiectare - rezistență construcții și instalații;
• poate asista la întâlnirile cu clienții pentru proiectele în derulare.
Internul / interna trebuie să aibă:
• cunoștințe practice de utilizare ArchiCAD și MS Office;
• capacitate de culegere și organizare a informației;
• dorința de a acumula informații;
• capacitate de muncă în echipă;
• abilități bune de organizare;
• abilități de comunicare;
• atenție la detalii.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre ArhiPro aici.
AuchanResurse umane
(Auchan Iulius Mall)
Participarea la activități de recrutare:
• Sortare CV-uri, organizare de interviuri de selecție;
• Arhivare dosare de personal;
• Observarea procesului angajare - semnare documente de către angajat (contract de muncă, fișa postului);
• Observare planning semestrial de formări de personal.
• Cunoștințe de operare pe calculator.
• Entuziasm și determinare.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Auchan Romania aici.
AuchanGestiune
(Auchan Iulius Mall)
Participarea la activități de inventariere în magazin:
• Observarea procesului de închidere a lunii, în contabilitate;
• Analiza unui cash flow lunar la nivel de magazin;
• Înregistrarea de facturi, pe conturi de cheltuieli și gestionarea registrului de casă;
• Centralizarea deconturilor lunare;
• Realizarea de statistici privind efectuarea recepțiilor în sistemul de gestiune și privind stocurile magazinului;
• Înregistrarea de provizioane in programul de contabilitate.
• Cunoștințe de operare pe calculator.
• Entuziasm și determinare.
• Studii economice.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Auchan Romania aici.
Asistență - management de proiectInternul / interna care va ajunge la Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca va fi implicat/ă în unele sau în toate activitățile de mai jos, după profilul studentului / studentei selectat/e 🙂 :
• Comunicare externă social media/site CVCN, Scris articole noi pentru site;
• Promovare stagii de voluntariat internațional;
• Contribuție la implementarea de programe de voluntariat local;
• Formatare și editare materiale/documente word;
• Contribuție la organizarea de evenimente de diseminare a proiectelor centrului sau de evenimente de promovare a voluntariatului – de exemplu, ediția a 16-a a SNV – Săptămâna Națională a Voluntariatului 2018;
• Pregătire materiale cursuri/training-uri/prezentări;
• Suport/Socializare cu voluntarii din cadrul proiectelor de găzduire de voluntari internaționali;
• Activități administrative (scanat/ xeroxat, mers la poștă, la contabilitate);
• Participare la ședințe;
• Participare la evenimente locale din parte centrului;
• Posibilitatea de a iniția acțiuni/proiecte în cadrul organizației;
• Pregătire și participare la caravana de board-games în mediul rural (martie-iunie 2018);
• Generare de idei noi și creative! 🙂
• Operare calculator – word, Facebook, email, web etc.
• Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat
• Competențe de comunicare orală și scrisă
• Capacitate de planificare și organizare
• Entuziasm, umor, flexibilitate, reponsabilitate.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca aici.
SiglaCompexitAutorulantewebsiteVânzări-logistică auto-rulateInternul/interna consultant în vânzări-logistică se va ocupa de:
• Promovarea mașinilor pe site-urile agreate.
• Activități de marketing (fotografierea mașinilor disponibile, inventarierea și promovarea caracteristicilor).
• Elaborarea de oferte pentru clienți.
Studentul / studenta trebuie să fie comunicativ/ă, dornic/ă de acumulare de informații, deschis/ă la nou, perseverent/ă, să aibă permis de conducere B (cu experiență). Studiile în autovehicule rutiere reprezintă un avantaj.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Compexit Autorulate aici.
Vânzări-logistică fleet servicesInternul/interna consultant în vânzări-logistică se va ocupa de:
• Acordarea de sprijin în elaborarea de oferte pentru clienți, de servicii de car sharing.
• Relaționarea cu publicul, în special clienți.
Programul de lucru pentru internship poate fi, uneori, și după ora 17.00.
Studentul / studenta trebuie să fie comunicativ/ă, dornic/ă de acumulare de informații, deschis/ă la nou, ordonat/ă, perseverent/ă, să aibă permis de conducere B (cu experiență) și cunoștințe de operare pe calculator.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Compexit Fleet Services aici.
compexitVânzări SkodaInternul/interna consultant în vânzări se va ocupa de:
• Acordare de sprijin pentru redactare acte și dosare în scopul vânzării de mașini;
• Participare la procesul de vânzare (identificare nevoi, ofertare, finanțare, livrare).
Studentul / studenta trebuie să fie comunicativ/ă, organizat/ă, dornic/ă de acumulare de informații, deschis/ă la nou, perseverent/ă. Trebuie să aibă cunoștințe de operare PC și, preferabil, să aibă permis de conducere (cu experiență).
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Compexit Trading-Dealer autorizat Skoda aici.
compexitAsigurări autoInternul/interna consultant în asigurări auto
• Acordare de sprijin pentru redactare de acte și dosare pentru întocmirea de asigurări auto.
Studentul / studenta trebuie să fie comunicativ/ă, organizat/ă, dornic/ă de acumulare de informații, deschis/ă la nou, perseverent/ă. Trebuie să aibă cunoștințe de operare PC, atenție la detalii, acuratețe în lucrul cu date și rapoarte; precum și aptitudini pentru lucrul cu cifrele, capacitate de analiză, sinteză și interpretare.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Compexit Asigurări aici.
Contabilitate• Evidența contabilă integrală, precum și raportări interne către management;
• Colectează toate documentele contabile și le introduce la zi în sistem: facturi, extrase de cont, bonuri, deconturi de cheltuieli;
• Verifică încasările, proveniența lor și documentele suport aferente acelor încasări;
• Ține evidența analitică a cheltuielilor deductibile și nedeductibile din punct de vedere fiscal;
• Întocmește jurnalele de TVA și registrul jurnal;
• Întocmește și verifică jurnalele de vânzări și cumpărări;
• Verifică dacă documentele primite respectă cerințele impuse de lege și dacă sunt corecte;
• Verifică lunar corespondența soldurilor din balanța sintetică de verificare cu situațiile analitice a fiecărui cont și dacă apar diferențe, ia măsuri pentru corecție;
• Verifică, îndosariază şi arhivează documentele societăţii;
• Menține legătura cu autoritățile statului.
Studenți cu profil economic.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Conta Cluj (Moldovan & Partners) aici.
Contabilitate• Centralizarea tuturor documentelor și datelor economico-financiare ale clienților;
• Verificarea si operarea documentelor contabile în programul de contabilitate Expert Accounts / WinMentor / Saga;
• Participarea la închiderile lunare în contabilitate;
• Verificarea și reglarea fișei pe plătitor ANAF, precum și fișele pentru partenerii comerciali;
• Întocmirea dosarului anual de inventariere;
• Completarea Registrului inventar, Registrului jurnal, Registrului fiscal;
• Întocmirea de diverse documente și/sau rapoarte necesare în activitatea financiar-contabilă;
• Întocmirea de acte necesare bunei desfășurări a activității de personal-salarizare.
Studenți cu profil economic, dinamici, organizați, metodici, cu inițiativă. Sunt necesare cunoștințe de operare pe calculator.

APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre CTL Consulting aici.
Research and development* Perioada stagiului de internship: 26 martie-31 mai 2018.
Pentru Internship ne-ar prinde bine ajutorul unei persoane care să administreze un proiect de R&D: pregătirea unor materiale, distribuirea prin Monkey Survey, colectarea datelor şi finalizarea unor rapoarte.
Pe lângă munca la acest proiect (având în vedere că nu necesită un efort constant mare) luăm în considerare şi participarea la pregătirea şi susţinerea unor traininguri. Flexibilitatea în programul de lucru este garantată, doar şi noi ne dorim acelaşi lucru!
Nu există cerinţe obligatorii – credem că orice se poate învăţa dacă se doreşte. Sigur, ar fi utilă o pregătire în domeniul psihologiei organizaţionale, cunoaşterea SPSS.
Singura cerinţă căutată de noi este cea de a avea simţul umorului.
DANIS este o mică firmă de consultanţă şi training în domeniul Dezvoltării Organizaţionale, activitate pe care o desfăşoară de peste 20 de ani.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Danis Consulting aici.
Contabilitate (Accounting)
(Internship plătit / burse)
DotWhite is a software company proudly founded around a team of elite software engineers
with a great experience in this field.
Although it might seem counter intuitive, we’re not in the software business, we’re in the people
business.
Therefore, we gathered here, at the dot, people with various interests, who embrace change
and novelty, because together we can fulfill each other’s dreams!
We’ll trust you to:
• AR/AP daily activity support;
• Assist in the month-end closing activities;
• Assist with the preparation of internal reports;
• Assure the quality of the information entered;
• Archive and keep up to date accounting documents;
• Process and check invoices.
Preferably, undergraduate students in the last year of study or graduate students:
• Studies in the economic field;
• Strong knowledge of MS Office package (especially Excel);
• Out of the box thinking;
• Resilience in the face of challenges;
• Enthusiastic personality and willingness to learn new things;
• Business-oriented attitude, creativity and assertiveness;
• Team player who takes ownership and responsibility for her/his work.
APLICĂ AICI!

Read more about dotWhite here.
Proiectare - electric
(Internship plătit / burse)
Oferirea de sprijin în proiectare prin:
• utilizarea Eplan în proiectarea electrică;
• utilizarea AutoCad în proiectele de amplasare și primare stații;
• utilizarea de echipamente și aparataje folosite în industria energetică;
• proiectare și execuție de tablouri electrice.
Studenți de la Inginerie electrică.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Electrogrup aici.
Ofertare - construcții
(Internship plătit / burse)
Oferirea de sprijin în pregătirea ofertelor firmei pentru participarea la licitații în construcții; realizarea calculelor de cantități de diverse materiale, pentru devize; realizarea estimărilor pentru costurile de manoperă din ofertele pregătite.Studenți de la construcții civile (anul III sau anul IV).
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Electrogrup aici.
Sănătate și securitate în muncă
(Internship plătit / burse)
Oferirea de sprijin departamentului de sănătate și securitate în muncă:
• implicarea în procesele de redactare a documentelor specifice, administrative legate de sănătatea și securitatea în muncă;
• realizarea de vizite în teren, împreună cu o persoană din cadrul departamentului, și completarea rapoartelor de control;
• urmărirea modificărilor legislative și actualizarea documentației specifice ISO;
• oferirea de sprijin în clasarea și documentarea unor acte specifice departamentului.
Preferabil studenți de la Administrație și management public sau de la Știința și ingineria mediului.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Electrogrup aici.
Juridic
(Internship plătit / burse)
Oferirea de sprijin departamentului juridic:
• urmărirea noutăților legislative;
• redactarea și arhivarea de contracte;
• gestionarea informațiilor de la ONRC (Oficiul Național al Registrului Comerțului);
• asistarea unui consilier juridic în activitățile zilnice.
Studii juridice (student la nivel licență sau master la Facultatea de Drept).
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Electrogrup aici.
Resurse umane
(Internship plătit / burse)
Oferirea de sprijin departamentului de resurse umane:
• activități administrative de resurse umane (dosare de personal);
• activități de recrutare (participare la interviuri, creat dosare de recrutare);
• activități de suport în implementarea unui soft now în departamentul de resurse umane.
Cunoașterea la nivel avansat a MS Office, în special Excel; atenție la detalii în administrarea unei baze de date de personal (preferabil studii socio-umane).
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Electrogrup aici.
Logistică-gestiune
(Internship plătit / burse)
The student will be involved in the following activities:
• improve the logistics system and process;
• organize new visual arrangements of the logistics area;
• label articles/products, rearrange articles on the existing place in order to make new locations, etc.;
• register incoming articles / products in SAP (the company's database);
• reallocation of articles in SAP (the company's database).
The student should know to work with databases (the student should master Excel; knowing SAP is considered an advantage). At the same time, the student should be well organized, and accurate, and have a positive attitude. Technical background is preferred, but not mandatory.
APLICĂ AICI!

Read more about ES Elektro Romania here.
Logistică-Connected Business
(Internship plătit / burse)
The student will be involved in the following activities: improve the existing database for clients that need regular deliveries of products / articles (2BIN system); create / program new regular deliveries in SAP (new 2BIN articles / conditions in SAP); check the data integrity from the database of deliveries.The student should know to work with databases (the student should master Excel; knowing SAP is considered an advantage). At the same time, the student should be well organized, and accurate, and have a positive attitude. Technical background is preferred, but not mandatory.
APLICĂ AICI!

Read more about ES Elektro Romania here.
Asistență activități de comunicareSub coordonarea și mentoratul echipei de comunicare vei lua parte în următoarele activități:
• Crearea de conținut pentru comunicarea generală și comunicarea către media cu privire la programul și activitățile Fabricii de Pensule și a membrilor săi;
• Dezvoltarea conținutului social media al Fabricii (Facebook, Instagram);
• Documentarea activităților, evenimentelor din Fabrica de Pensule (monitorizare apariții media, realizarea unei arhive a materialelor apărute în presă și a documentării foto/video/ etc. a evenimentelor Fabricii);
• Actualizarea newsletter-ului, site-ului și altor materiale media constante;
• Crearea de conținut original, blog-entry, articole despre activitățile și programul Fabricii de Pensule.
• Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat;
• Experiență în utilizarea canalelor de social media și/sau în redactarea de conținut;
• Entuziasm, flexibilitate și dorința de a învăța lucruri noi.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Fabrica de Pensule aici.
Asistență -management de proiect - FabZineSub coordonarea și mentoratul echipei de management vei lua parte în următoarele activități din proiectul FabZine (blog și publicație):
• Crearea de conținut de scriere critică și documentare;
• Elaborarea diferitelor materiale despre evenimentele culturale ale scenei locale din Cluj (recenzii de artă, cronici, reportaje, etc.);
• Activitățile de sprijin în organizarea de workshopuri și traininguri cu scopul de a dezvolta gândirea critică în domeniul artei contemporane și a abilităților media a tinerilor;
• Coordonarea platformelor de comunicare pentru grupul tinerilor implicați în proiect.
• Experiență anterioară în scriere creativă, foto-video reprezintă un avantaj;
• Creativitate, flexibilitate și o dorință de a participa la evenimente culturale la nivel local.

APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Fabrica de Pensule aici.
Administrativ & organizare evenimenteSub coordonarea și mentoratul echipei de management vei lua parte în următoarele activități:
• Organizarea evenimentelor organizate sau găzduite (logistica - scaune, proiector, echipament sunet, ecran de proiecție, monitorizare participanți);
• Activități administrative (scanat/ xeroxat, office supply, organizat și înregistrat documente);
• Formatare și editare materiale/documente Word/ Excel;
• Participare la ședințe;
• Posibilitatea de a iniția acțiuni/proiecte în cadrul organizației.
• Creativitate, flexibilitate, comunicativitate, curiozitate de a învăța lucruri noi, interes față de artă;
• Cunoștințe de operare PC, acuratețe în lucrul cu date, bine organizat/ă și orientat/ă către detalii.

APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Fabrica de Pensule aici.
AdministrativAdministratorul relații cu clienții are rolul de construi și gestiona baza de date cu beneficiari și parteneri FNO și de a asista managerii de proiecte în găsirea celor mai bune procese și strategii de comunicare online cu aceștia.
Principalele responsabilități:
• Înregistrarea datelor beneficiarilor în SalesForce și gestionarea bazelor de date SalesForce și MailChimp;
• Setarea de procese interne pentru colectarea și administrarea informațiilor despre clienți;
• Analizarea informațiilor din baza de date și generarea de rapoarte utile managerilor de proiect;
• Colaborarea cu managerii de proiect pentru identificarea datelor, rapoartelor, tipurilor de analiză necesare;
• Setarea și gestionarea campaniilor de comunicare care integrează SalesForce și MailChimp;
• Comunicarea cu beneficiari în vederea completării informațiilor necesare în bazele de date;
• Asigurarea corespondenței cu beneficiarii (trimitere pachete/gestiune scrisori).
• Să iubească datele, automatizările, digitalul;
• Abilități excelente de analiză și comunicare scrisă;
• Extrem de organizat și orientat către detalii;
• Pasionat de utilizarea tehnologiei și a platformelor de comunicare online;
• Cunoștințe avansate în orice aplicație (vrem să vedem cum se transpune în practică
pasiunea în tehnologie);
• Înalt colaborativ – munca lui ajută pe alții, e important să depună efort să înțeleagă ce
anume ar ajuta cel mai mult.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Fundația Noi Orizonturi aici.
Suport operaţiuni financiare - Contabilitate Clienţi (accounts receivable)* Perioada stagiului de internship: 26 martie-31 mai 2018.
Menţinerea relaţiei cu clienţii pe partea financiar-contabilă, cu următoarele sarcini:
• Analizarea informaţiilor primite de la clienţi.
• Interacţionarea în mod regulat cu clienţii prin mijloacele de comunicare disponibile (telefon, email, fax, poştă).
• Soluţionarea problemelor clienţilor referitoare la conturile acestora.
• Oferirea de suport în evaluarea riscului prin auditarea conturilor noi.
• Procesarea comenzilor aflate în aşteptare.
• Cunoaşterea la nivel avansat a uneia dintre următoarele limbi: Engleză, Franceză, Italiană sau Spaniolă.
• Abilităţi foarte bune de comunicare.
• Studiile economice reprezintă un avantaj.
• Aptitudini de relaţionare interpersonală şi capacitate de muncă în echipă.
• Cunoştinţe practice privind pachetul MS Office.
APLICĂ AICI!
Suport operaţiuni financiare - Contabilitate Furnizori (accounts payable)* Perioada stagiului de internship: 26 martie-31 mai 2018.
Menţinerea relaţiei cu furnizorii pe partea financiar-contabilă, cu următoarele sarcini:
• Analizarea informaţiilor primite de la furnizori.
• Verificarea recepţionării produselor facturate.
• Introducerea în sistem şi procesarea facturilor pentru plată, la timp, pentru a respecta scadenţarul facturilor.
• Oferă suport în investigarea discrepanţelor de preţ şi cantitate.
• Oferă suport în efectuarea reconcilierii soldurilor la nivelul fiecărui furnizor.
• Introducerea şi alocarea tuturor sumelor primite conform avizului de plată al clientului.
• Reglementarea situaţiei plăţilor nealocate din sistem.
• Arhivarea de documente.
• Cunoaşterea la nivel avansat a uneia dintre următoarele limbi: Engleză, Franceză sau Germană.
• Studiile economice reprezintă un avantaj.
• Abilităţi foarte bune de organizare şi atenţie la detalii.
• Cunoştinţe practice de utilizare PC şi a pachetului MS Office.
• Capacitate de muncă în echipă.
APLICĂ AICI!
Suport operaţiuni financiare - alocare numerar (cash application)* Perioada stagiului de internship: 26 martie-31 mai 2018.
Menținerea relației cu clienții pe partea financiar-contabilă, cu următoarele sarcini:
• Primirea numerarului sub forma cecurilor sau al transferurilor bancare;
• Procesarea numerarului în sistemul intern;
• Colaborarea cu celelalte echipe pentru alocarea numerarului;
• Menţinerea legăturii cu clienţii prin e-mail.
• Cunoaşterea la nivel avansat a uneia dintre următoarele limbi: Engleză, Franceză sau Germană.
• Studiile economice reprezintă un avantaj.
• Abilităţi foarte bune de organizare şi atenţie la detalii.
• Cunoştinţe practice de utilizare PC şi a pachetului MS Office.
• Capacitate de muncă în echipă.
APLICĂ AICI!
Suport operaţiuni comerț online și marketing (e-web support)* Perioada stagiului de internship: 26 martie-31 mai 2018.
Internul / interna va fi responsabil/ă de a realiza eficient crearea şi actualizarea online a profilurilor clienţilor cu următoarele sarcini: setarea datelor utilizatorului şi ale clientului, prin crearea online a numelor şi a prenumelor clienţilor, a adreselor, a numerelor de telefon şi a adreselor de e-mail; resetarea parolei şi a numelui utilizatorului.
• Cunoaşterea la nivel avansat a uneia dintre următoarele limbi: Engleză sau Italiană.
• Studiile economice reprezintă un avantaj.
• Abilităţi foarte bune de organizare şi atenţie la detalii.
• Cunoştinţe practice de utilizare PC şi a pachetului MS Office.
• Capacitate de muncă în echipă.
APLICĂ AICI!
Asistență - management de proiect*Perioada stagiului de internship: 26 martie-3 iunie 2018.
Asistentul de proiect va oferi sprijin în organizarea și implementarea proiectului Săptămâna Națională a Voluntariatului (SNV). Prin
diversitatea task-urilor, intern-ul are posibilitatea să-și testeze și să-și dezvolte abilitățile de realizare a unei strategii, de planificare, monitorizare, dar și comunicare cu diverse grupuri țintă – ONG-uri, școli, instituții publice locale. Pe parcursul stagiului, intern-ul va fi implicat și în activități logistice. Activitățile din cadrul stagiului:
• familiarizarea cu proiectul, cu echipa Pro Vobis și împărțirea sarcinilor în proiect;
• realizarea strategiei și a planului de comunicare al ediției 2018, împreună cu echipa Pro Vobis;
• implementarea planului de comunicare cu publicul larg și cu partenerii SNV;
• realizarea de materiale informative pentru partenerii SNV;
• gestionarea înscrierilor partenerilor locali în SNV;
• comunicare strânsă cu partenerii locali;
• centralizarea comenzilor de tricouri SNV, pregătirea coletelor și livrarea tricourilor;
• menținerea comunicării zilnice cu organizațiile implicate în eveniment: obținerea de fotografii / albume, obținerea de detalii cu privire la evenimentele organizate;
• promovarea activităților în social media;
• contribuție la realizarea raportului ediției 2018 a SNV;
• promovarea ediției din anul acesta.
Căutăm o persoană interesată de managementul unui eveniment la nivel național – Săptămâna Națională a Voluntariatului - SNV (www.saptamanavoluntariatului.ro). Echipa noastră de proiect este mică și dinamică, cu multă experiență în proiecte și programe de voluntariat, pe care așteptăm cu nerăbdare să o împărtășim. SNV este un eveniment prin care promovăm și sărbătorim voluntariatul în întreaga țară. Dacă crezi și tu în implicarea tuturor în acțiuni pentru comunitate și ți-ar plăcea să contribui la realizarea unui astfel de eveniment, avem un loc pentru tine, la noi în echipă.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Pro Vobis aici.
Proiectare instalații în construcții
(posibilitate reală de angajare)
În timpul stagiului, internul / interna va fi implicat/ă, în funcție de cunoștințele minime de inginerie pe care le are, în următoarele activități:
• Desen tehnic cu aplicații specifice;
• Dimensionări de instalații termice, sanitare și electrice;
• Calcul și dimensionare pentru sistemele de încălzire în pardoseală;
• Selecții de echipamente pentru instalații;
• Întocmirea necesarului de materiale, în baza unui proiect tehnic.
• Studii de specialitate - instalații pentru construcții.
• Să fie o persoană dinamică, creativă si motivată;
• Dorință reală de perfecționare și învățare;
• Cunoștințe de operare pe calculator;
• Abilități de comunicare și relaționare.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Terax aici.
Turism
(Internship plătit / burse)
În timpul stagiului, activitățile în care va fi implicat internul / interna sunt diverse:
- activități specifice recepției: check-in-uri, check-out-uri, emailuri, telefoane, comunicare cu oaspeții, oferirea de informații despre Cluj și România, etc.;
- marketing și vânzări: administrarea paginii de Facebook a hostelului, a contului de Instagram, Twitter, etc., promovarea obiectivelor turistice din Cluj-Napoca, etc.;
- administrative - întocmire de documente, arhivarea, gestionare de documente;
- întreținere - aranjarea peretelui cu flyere, menținerea ordinii în zona recepției, mici reparații sau contactarea unei persoane pentru defecțiuni care pot apărea în hostel;
- relații cu clienții - comunicarea cu oaspeții și organizarea de activități în hostel.
Internul trebuie să aibă cunoștințe de operare pe calculator; să cunoască limba engleză și să aibă abilități foarte bune de comunicare.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Transylvania Hostel aici.
vrdcAdministrativ
Internul asistent recepție va oferi sprijin în ceea ce privește managementul pacienților, cu implicare în sarcini precum:
• arhivarea documentelor;
• programarea pacienților;
• încasări și emiterea raportului zilnic;
• alte activități specifice, administrative.
Cautăm o persoană deschisă, sociabilă și cu bune abilități de comunicare. De asemenea, este important să aibă cunoștințe bune, la nivel conversațional, de limba engleză, pentru o bună cooperare cu pacienții străini și nu numai. Sunt necesare cunoștințe de operare calculator la un nivel ridicat, pentru a oferi suport echipei pe partea de IT.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Verdant Isle Dental Clinic aici.
Producție materiale publicitare
(Internship plătit / burse)
Internul operator producție materiale publicitare va fi implicat în activități precum:
• operare și programare echipamente de tipar pentru materiale de mari dimensiuni;
• întreținere echipamente de tipar pentru materiale de mari dimensiuni;
• alimentare echipamente de print cu materialele necesare, în funcție de tipul lucrării dorite;
• verificarea fișierelor de print;
• efectuarea operațiunilor de pre-press.
Căutăm o persoană cu:
• gândire analitică;
• abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii;
• abilități de comunicare;
• cunoștințe în programe de grafică (precum cele din Adobe Suite);
• cunoștințe de limba engleză.
APLICĂ AICI!

Citește mai multe despre Young aici.

 

Follow or contact us: