Update: Avem oferte noi de internship, deci primim ultimele aplicații până în 3 martie ora 12:00 (prânz) :).

Aplică la ediția de primăvară a Internship Cluj 2017! 

FirmaDomeniul de internshipActivități în care vei fi implicat/ăCerințe
logobelrao-siteResurse umane* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul/interna va fi implicat/ă în următoarele activități:
• Promovarea online a contractelor de muncă în UK, a programelor de "work & travel", "hospitality & training" în UK și a programelor "au pair în" SUA.
• Selectarea CV-urilor de pe site-urile de recrutare și centralizarea acestora.
• Crearea de newsletter și contactarea persoanelor calificate pentru ofertele noastre.
• Participarea la interviurile de selecție via Skype.
• Cunoștințe avansate de limba engleză.
• Abilități de vânzare servicii.
• Cunoștințe de MS Office (Excel, Word).
• Abilități de comunicare.
• Initiațivă, conduită etică, responsabilitate.
CarpatInstal_siteAdministrativ
(manager assistant)
* Perioada stagiului de internship: 20 martie 2017-9 iunie 2017.
Internul/interna va fi implicat/ă în următoarele activități:
• Contabilitate primară.
• Păstrarea evidenței și a ordinii fluxului de documente din companie.
• Monitorizarea corespondenței.
• Întocmirea de documente administrative.
• Programarea întâlnirilor cu clienți / partneri și întâmpinarea acestora la sosire.
• O persoană dornică de muncă, pozitivă și motivată să învețe lucruri noi.
• O persoană deschisă, cu abilități foarte bune de comunicare.
• Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau peste nivel mediu este un “must”.
SiglaCompexitAutorulantewebsiteVânzări / logistică (consultant vânzări / logistică)* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul/interna va fi implicat/ă în următoarele activități:
• Promovarea mașinilor pe site-urile agreate.
• Activități de marketing (fotografierea mașinilor disponibile, inventarierea și promovarea caracteristicilor).
• Elaborarea de oferte.
Studentul / studenta trebuie să fie comunicativ/ă, dornic/ă de acumulare de informații, deschis/ă la nou, perseverent/ă, preferabil cu permis de conducere B (cu experiență). Studii în autovehicule rutiere reprezintă un avantaj.
compexitAdministrativ
(referent administrativ)
* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul/interna va fi implicat/ă în următoarele activități:
• Urmărește datele de scadență ale documentelor autovehiculelor (roviniete, RCA, Casco) și cere oferte de la departamentul de asigurări.
• Ordonează, verifică, arhivează documente administrative.
• Realizează comenzi pentru rechizite, produse de protocol.
• Învață procese de gestiune a deșeurilor, responsabilităților de mediu.
• Se implică în procesul de inventariere a patrimoniului unei firme cu centralizarea rezultatelor.
• Observă relația firmei cu instituțiile statului, precum și cu diferiți contractori (topografi, arhitecți, executanți), în vederea construirii unei clădiri.
Studentul / studenta trebuie să fie comunicativ/ă, organizat/ă, dornic/ă de acumulare de informații, deschis/ă la nou, perseverent/ă.
Studii economice sau administrație.
compexitMarketing* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul / interna va fi implicat/ă în următoarele activități:Internul/interna va fi implicat/ă în următoarele activități:
• Actualizare baze de date.
• Sprjinirea proiectelor / campaniilor marketing ale companiei.
Studentul / studenta trebuie cunoștinte solide de operare excel, word. Să fie comunicativ/ă, dornic/ă de acumulare de informații, deschis/ă la nou, perseverent/ă.
Research and development* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
DANIS este o mică firmă de consultanţă şi training în domeniul Dezvoltării Organizaţionale, activitate pe care o desfăşoară de peste 18 ani.
Pentru Internship ne-ar prinde bine ajutorul unei persoane care să administreze un proiect de R&D: pregătirea unor materiale, distribuirea prin Monkey Survey, colectarea datelor şi finalizarea unui raport.
Pe lângă munca la acest proiect (având în vedere că nu necesită un efort constant mare) luăm în considerare şi participarea la pregătirea şi susţinerea unor traininguri. Flexibilitatea în programul de lucru este garantată, doar şi noi ne dorim acelaşi lucru!
Nu există cerinţe obligatorii – credem că orice se poate învăţa dacă se doreşte. Sigur, ar fi utilă o pregătire în domeniul psihologiei organizaţionale, poate cunoaşterea SPSS.
Singura cerinţă căutată de noi este cea de a avea simţul umorului.
Daisler Wesite InternshipFinisaj-printing* Perioada stagiului de internship: 20 martie-28 aprilie 2017.
Magicienii zilelor noastre sunt mai aproape decât ai crede. Iar pe tine te va înconjura multă hârtie, plastic sau materiale textile. Vei fi cel care își va imagina din start produsul final și va supraveghea întreaga lui evoluție. Iar când produsul nu se regăsește pe lista celor realizate până în prezent, va trebui să îl imaginezi și să-l și execuți. Pare complicat? E mai degrabă amuzant.

Provocările specialiștilor în finisări sunt de cele mai multe ori motive de distracție la locul de muncă, tocmai pentru că ei se joacă cu o grămadă de materiale și pot da naștere unor produse noi și extrem de utile. Pentru asta ai nevoie de imaginație, o fire cât se poate de constructivă și îndemânatică și suplimentar nu strică răbdarea. Nu de alta, dar poate la un moment dat va trebui să multiplici un produs de câteva mii de ori.

Pe lângă aceste așteptări pentru noi contează modul în care te integrezi în colectivul gata format și inspirația cu care te prezinți în fiecare zi la lucru. Așadar, vei avea de îndoit, tăiat, lipit, perforat, decupat, capsat, îndosariat, laminat, broșat și câte și mai câte procese care transformă un produs listat într-un produs final.
O persoană cu imaginație, entuziasm, o fire constructivă, îndemânatică și cu răbdare, deschisă la munca în echipă.
Daisler Wesite InternshipDesign de produs* Perioada stagiului de internship: 20 martie-28 aprilie 2017.
Internul va fi implicat în activitățile de design tehnic de produs, respectiv machetare, editare grafică.
• Cunoașterea programelor Adobe Photoshop, Illustrator și Corel Draw.
• Cunoașterea unei limbi străine.
• Internii trebuie să fie dinamici, punctuali, serioși, deschiși și capabili să aibă contact direct cu clienții.
Energetic - smart mettering*Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul / interna va fi implicat/ă în activitități de smart mettering, rețelistică, telecomunicații.
• Cunoștințe de rețelistică, telecomunicații, IT.
• Studii în telecomunicații, electronică sau automatizări.
Energetic - proiectare*Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul / interna va fi implicat/ă în activitități de proiectare rețele electrice.
• Studii în construcții civile sau domeniul energetic.
Energetic - execuție*Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul / interna va fi implicat/ă în activitități de execuție de rețele electrice.
• Studii în domeniul energetic.
Suport operaţiuni financiare - Contabilitate Clienţi (customer support)* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Menţinerea relaţiei cu clienţii pe partea financiar-contabilă, cu următoarele sarcini:
• Analizarea informaţiilor primite de la clienţi.
• Interacţionarea în mod regulat cu clienţii prin mijloacele de comunicare disponibile (telefon, email, fax, poştă).
• Soluţionarea problemelor clienţilor referitoare la conturile acestora.
• Oferirea de suport în evaluarea riscului prin auditarea conturilor noi.
• Procesarea comenzilor aflate în aşteptare.
• Cunoaşterea la nivel avansat a uneia dintre următoarele limbi: Engleză, Franceză, Germană, Italiană sau Spaniolă.
• Abilităţi foarte bune de comunicare.
• Studiile economice reprezintă un avantaj.
• Aptitudini de relaţionare interpersonală şi capacitate de muncă în echipă.
• Cunoştinţe practice privind pachetul MS Office.
Suport operaţiuni financiare - Contabilitate Furnizori (back office)* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Menţinerea relaţiei cu furnizorii pe partea financiar-contabilă, cu următoarele sarcini:
• Analizarea informaţiilor primite de la furnizori.
• Verificarea recepţionării produselor facturate.
• Introducerea în sistem şi procesarea facturilor pentru plată, la timp, pentru a respecta scadenţarul facturilor.
• Oferă suport în investigarea discrepanţelor de preţ şi cantitate.
• Oferă suport în efectuarea reconcilierii soldurilor la nivelul fiecărui furnizor.
• Introducerea şi alocarea tuturor sumelor primite conform avizului de plată al clientului.
• Reglementarea situaţiei plăţilor nealocate din sistem.
• Arhivarea de documente.
• Cunoaşterea la nivel avansat a uneia dintre următoarele limbi: Engleză, Franceză, Italiană, Spaniolă sau Germană.
• Studiile economice reprezintă un avantaj.
• Abilităţi foarte bune de organizare şi atenţie la detalii.
• Cunoştinţe practice de utilizare PC şi a pachetului MS Office.
• Capacitate de muncă în echipă.
SiglaFerrosanPfizerwebsiteProducție* Perioada stagiului de internship: 20 martie-28 aprilie 2017.
• Ajută la supervizarea producției.
• Ajută la formarea bazei de date pentru dezvoltarea proceselor;
• Ajută la supravegherea ambalării secundare.
De preferință, studenți de la Facultatea de Farmacie / Chimie / Fizică.
SiglaFerrosanPfizerwebsiteResurse umane* Perioada stagiului de internship: 20 martie-28 aprilie 2017.
• Întocmirea rapoartelor de HR (concedii medicale, concedii de odihnă, absențe etc.).
• Verificarea dosarelor de personal.
• Arhivarea documentelor de HR.
• Întocmirea situației lunare pentru transportul asigurat angajaților.
• Distribuirea cardurilor Edenred noilor angajați.
• Întocmirea de fișe de analize medicale noilor angajați.
• De preferință, studenți în științe economice sau psihologie.
• Nivel mediu spre avansat de limba engleză.
• Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă.
• Capacitate de multitasking.
• Deosebită atenţie la detalii.
• Abilităţi foarte bune de comunicare și de organizare.
PR* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Principala responsabilitate: asigurarea derulării activităților zilnice pentru clienții din portofoliul agenției, din poziția de suport a PR account-ului responsabil cu fiecare cont în parte. Activitățile zilnice pot include monitorizări, research pentru campaniile clientului, editare materiale de presă sau materiale de prezentare, implicare prin propriile idei în creionarea strategiilor de comunicare conform brief-ului oferit de client, suport în identificarea de furnizori pentru implementarea acțiunilor programate etc.
Operare programe din pachetul Microsoft Office, foarte bună cunoaștere a limbii engleze, cunoştinţe în editarea de texte pentru diferite suporturi (offline și online) în limba română, bună cunoaștere a pieței media locală și națională, deschidere spre tot ce înseamnă realitate socială, economică, politică a societății, pasiune pentru PR.
PRandMoreGraphic design* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul/interna va fi implicat/ă în următoarele activități:
• Creare identitate (logo).
• Dezvoltare manual de identitate.
• Coordonare diverse campanii de comunicare și advertising (machete în presă, broșuri, afișe, fluturași etc.).
Studentul/a să fie creativ, pasionat, cu nervii tari și bun-simț (atât în arta grafică, cât și în viața de zi cu zi);
• Cunoștințe suita Adobe.
• Cunoștințe de copy writing.
Proiectare instalații în construcții* Perioada stagiului de internship: 20 martie-9 iunie 2017.
Internul/interna va lucra pe partea scrisă și desenată pentru proiectele de instalații în construcții; va fi implicat/ă în vizite pe șantier și va veni cu propuneri / soluții tehnice.
• Studii de specialitate.
• Cunoștințe CAD (ARHICAD, AUTOCAD).
• Cunoștințe în elaborare de proiecte de specialitate pentru toate fazele de proiectare.
• Capacitate de lucru în echipă sau individual.
• Abilități de comunicare și relaționare.
• Creativitate, dinamism, implicare, angajament.
vrdcAdministrativ
(manager assistant)
* Perioada stagiului de internship: 3 aprilie-9 iunie 2017.
•Sprijin administrativ oferit Managing Partner pentru sarcinile de management și buna funcționare a clinicii.
• Managementul pacienților la recepție.
• Arhivarea documentelor firmei.
• Introducere de date în baza de date electronică a clinicii.
• Urmărirea procedurilor din Manualul Managementului Calității.
• Actualizarea paginii de Facebook a clinicii.
• Limba engleză - nivel excelent.
• Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator.
Studiile în management, administrație și / sau PR reprezintă un avantaj.